Vladimir Putin foto Pixabay

Na vzápětí smazané příspěvky upozornil server Mediazona, který je v Rusku zakázán. Zprávu dále převzal například server Ukrajinska Pravda.

Každý z příspěvků na hlavní stránce lze ve webovém archivu rozkliknout a pod ním se skrývá celý text. Příspěvky začínaly upozorněním, že daný materiál nebyl schválen vedením.

Ke zveřejnění se přihlásili vedoucí ekonomické rubriky Jegor Poljakov a redaktorka Alexandra Mirošnikovová.

Více info na novinky.cz

 

Komentáře

ZANECHTE ODPOVĚĎ